Wyposażenie biura – papier ksero, notesy, długopisy…

Wyposażenie biura powinno być wszechstronne. Wszak nigdy, nie wiadomo co może przydać się podczas pracy za biurkiem. Kompletując „wyprawkę biurową” warto jednak zainwestować w kilka przydatnych i uniwersalnych rzeczy.

Co warto zakupić?

1. Papier ksero – ryza papieru kosztuje tzw. grosze, jej zastosowanie jest wielorakie; kartki wykorzystane mogą być nie tylko podczas wydruków, ale również jako miejsce na notatki, plany myślowe, czy obliczenia.

2. Długopisy – nigdy ich za wiele; w biurze przydają się nie tylko te z niebieskimi wkładami, ale również kolorowe wariacje; część osób to „wzrokowcy” o wiele łatwiej będzie im pracować, gdy notatki zapiszą kolorowymi przyborami piśmiennymi.

3. Samoprzylepne karteczki – od wielu lat panuje na nie szał, nikt nie wyobraża sobie już bez nich życia; najbardziej popularne są te w kolorze żółtym, ale możemy zdecydować się na inny kolor, a także umieszczenie grafiki na tle karteczki (np. z logo firmy).

4. Przyborniki – podobno porządek na biurku jest odzwierciedleniem czystego umysłu; przyborniki i różnego typu kuwety biurowe umożliwią zachowanie czystości, a także nie będą rozpraszać podczas pracy.

Wymienione powyżej przedmioty stanowią jedynie niewielki ułamek przyborów potrzebnych w biurze. Decyzja o zakupie różnego typu artykułów papierniczych powinna być wcześniej przedyskutowana z pracownikami biura. O ile zakup papieru ksero nie powinien być problemem, to wybór długopisów może powodować niepotrzebne kłótnie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuły biurowe i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz